Trzydziestka

Jest to pierwsza kartka okolicznościowa, która wyszła spod moich rąk. Wykonałam ją na początku stycznia tego roku, chcąc włożyć nieco więcej wysiłku w uświetnienie urodzin mojej koleżanki, która to od zawsze wykonywała dla mnie piękne kartki na różne okazje. Tym razem postanowiłam ją zaskoczyć i zrobić nieco więcej, niż tylko wybrać coś z gotowego asortymentu sklepów z upominkami. Wtedy jeszcze nie miałam pomysłu na bloga, dlatego też zdjęcia są niewyraźne, bo zrobione aparatem komórkowym. Jedno z nich trzymam w ręku, co wskazuje na duży pośpiech (chciałam je wysłać siostrze w celu uzyskania konstruktywnej krytyki na temat kartki na dzień przed wręczeniem jej jubilatce). Mogłabym co prawda w ogóle ich nie zamieszczać, ale to przecież moja pierwsza praca! Wszystkie potrzebne materiały zakupiłam w Empiku (jako początkująca scraperka nie szukałam daleko i nie byłam wymagająca;-).

Skomentuj

