Miłość Moja Niezmierzona

W piątkowy wieczór wykonałam pracę na wyzwanie SP. Jak na mnie obostrzeń było dość dużo, ponieważ wykonać należało walentynkę nie zdobioną serduszkami, a dodatkowym wymogiem było użycie kartonu i sznurka. Ale to jeszcze nie wszystko, ponieważ zestawić można było ograniczoną liczbę kolorów: biały, różowy, czerwony, brązowany, szary i czarny.

Kartonu szukałam przez cały tydzień! W końcu będąc w pracy, wywlokłam jakieś stare zakurzone pudło, w którym przechowujemy różne zapomniane rupiecie. Wieko pudła zostało zbezczeszczone :-). Sznurek dostarczył mi Kizior, który przez kilka tygodni z chirurgiczną wręcz precyzją obszarpywał dywan w salonie, z dywanu wylazły w końcu tak potrzebne mi w tym tygodniu sznurki…

Karton zabarwiłam kawą, użyłam stempla z mojego po raz pierwszy w życiu zakupionego zestawu. Oto efekt.

2 thoughts on “Miłość Moja Niezmierzona

  1. Fajna kartelucha! Tło postarzone kawą wygląda super, ja chyba bym nie wytrzymała i postarzyłabym również tym samym sposobem kartkę ze stemplem… Twój kot nie dość, że fotogeniczny (pierwsze zdjęcie z poprzedniego posta mnie rozwaliło), to jeszcze pomocny 🙂

Skomentuj

