Pan Samochodzik

Postanowiłam wykonać kartkę na wyzwanie Silesian Craft „Zabawa z alfabetem: auto, agrafka, ażurkowo”. Zdecydowałam również spróbować kolejnej rzeczy „po raz pierwszy w życiu”, a dokładnie przeszywania i zupełnie przypadkiem w między czasie Skrapujące Polki ogłosiły wyzwanie „Grubymi nićmi szyte”. A zatem kartkę zgłaszam do wyzwań na obu portalach.

Kartka jest składana i znów „po raz pierwszy w życiu” taką robiłam! 🙂 Bardzo pomógł mi kurs Mirabeel. Przeszywałam ręcznie, ponieważ nie mam maszyny.

Część zdjęć wykonałam przy sztucznym świetle, stąd praca wygląda na nieco przygaszoną. Rozjaśnia ją Kizior, od którego musiałam się oganiać… 😉 Myślę, że kartka może być fajną pamiątką dla dziecka bądź dla kogoś, kto z powodzeniem zdał egzamin na prawo jazdy :-). Poniżej sporo zdjęć, nie mogłam się zdecydować, które pokazać.

 

 

A tak na marginesie, wiosnę czuć w powietrzu! Zmierza ku dobremu :-D.

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawione słowa. Pozdrawiam.

3 thoughts on “Pan Samochodzik

  1. Rewelacyjna forma, kosztowała mnóstwo pracy i efekt końcowy jest fantastyczny! Ręczne przeszycia piękne!!! Teraz robię kopertówki i zamiast przysiąść do maszyny, bawię się igłą…

Skomentuj

