Kiziory Dwa

Dziś przygotujcie się na coś specjalnego, a mianowicie na Kiziory dwa! 😀

Stworzyłam kartkę z myślą o pewnej osobie, również miłośniczce kotów. Po raz pierwszy użyłam szydełka do przygotowania kwiatów z przeznaczeniem na kartkę, muszę powiedzieć, że efekt nawet mi się podoba, chyba będę to robić częściej.

Kartkę zgłaszam na trzy wyzwania: na portalu Scrapujące Polki (kartka z girlandą), w Szufladzie (prezent dla przyjaciela), oraz w skrapki-wyzwaniowo (wyzwanie#25-kwiaty).

Zdjęć dodałam chyba z tysiąc, gdyby bohaterem był jeden Kizior byłoby tylko 500 ;-D

A na koniec moje ulubione, gdzie Różowy Kizior wyłania się zza grzbietu Kiziora…

Kartka wędruje również na: Scrappy Frogs – Die Cut Challenge.

Wielkie dzięki za odwiedziny i pozostawiane komentarze :-). Pozdrawiam w ten po raz kolejny zimowy dzień.

5 thoughts on “Kiziory Dwa

Skomentuj

