Być Kobietą, być Kobietą…

Dzisiaj kolejna szczególna kartka. Jej szczególność polega na tym, że po raz pierwszy w życiu użyłam digi-stempla. Powiem więcej, poszłam na całość i od razu użyłam dwóch! Totalny odjazd :-D. Tutaj na wysokości zadania stanął mój mąż, który mi te stemple wydrukował na bajecznym papierze drukarką laserową, dzięki czemu nic się nie rozmazało, mimo że wielokrotnie molestowałam pewne partie kartki paluchami, próbując coś a to przeszyć, a to docisnąć, żeby się przykleiło ładnie :-).

Wypróbowałam też trochę inny kwiatuszek szydełkowy.

Poniższa kartka jest totalnym mixem stylów, jest i folklor i vintage (!), hihi.

Zwierzę się jeszcze, że przyszła do mnie paczka z po raz pierwszy zakupionym zestawem papierów. Jak otwarłam, to umarłam. Jak te cudności pociąć??? Chyba nie potnę, niech sobie leżakują ;-).

Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania: do Silesian Craft (kartka ze stemplem i koronką) oraz do Scrapgangu (z nutką folkloru). Dobrze, że wymogiem była tylko nutka;-).

Poza tym kartka powędruje na:

 Paper Sundaes#109  – Circles

 That Craft Place – Anything goes

życzę przyjemnego weekendu, mój będzie przyjemny :-). Dzięki za odwiedziny i pozostawione komentarze.

5 thoughts on “Być Kobietą, być Kobietą…

  1. super card !Thanks for joining us at ‚That Craft Place’ this time, hope to see you next time too, so nice of you to give us your support
    hugs
    laney

Skomentuj

