Jajobójcy

Ostatnio nie miałam zbyt wiele czasu na scrapowanie, ale stwierdziłam, że jednego wyzwania nie mogę odpuścić, a mianowicie craftfunowego wyzwania#2 – Kartka z Jajem czyli Funowa Kartka Wielkanocna. Kartka wykonana na wyzwanie miała być w zabawnym stylu, mam nadzieję, że udało mi się osiągnąć wymagany efekt;-). Ponieważ nie kupowałam jeszcze żadnych wypasionych stempli ani specjalnych mazaków do kolorowania ich, kurczaki – jajobójcy wyszły spod mojej własnej ręki, pomalowałam je zwykłymi kredkami.

Spostrzegawczy obserwator pewnie zauważy, że wykorzystałam napis, który przyszedł ze Scrapgangu w cudnie ozdobionej kopercie razem z wieloma innymi, które są o tutaj. Widzicie wspaniałe kolorowe motyle? Ich się nie spodziewałam! Na pewno mi się przydadzą :-). Dalej nie mogę wyjść z zaskoczenia, że zostałam wylosowana w tym Candy, to taki beginner’s luck:-).

Weekend, czeka mnie mycie okien… ;-). Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie odwiedziny i pozostawione słowa.

2 thoughts on “Jajobójcy

Skomentuj

