Motylowa

Tym razem postanowiłam wziąć udział w zabawie w Diabelskim Młynie i zliftować przecudną kartkę Zielonookiej. Świąteczny czas sprzyjał klejeniu, ponieważ po odwiedzinach u jednych i drugich rodziców w końcu nadszedł czas na bycie z samą sobą; -). I tak właśnie powstała Motylowa:-).

Postanowiłam również zgłosić ją do wyzwania w HopmArt – Światło. Kojarzy mi się ono z nadchodzącą wiosną, coraz dłuższymi dniami wypełnionymi światłem. Z tego względu dominujący na kartce kolor to kolor żółty. Motyl jest dla mnie symbolem wiosny, radości i światła. Ponadto wysyłam ją również do Kreatywnego Zakątka (wiosenny motyw i kolor – u mnie jest to motyl i przewaga koloru żółtego).

Ponadto Motylowa weźmie udział w wyzwaniach:

A oto liftowana kartka:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiane słowa, ściskam już poświątecznie:-).

11 thoughts on “Motylowa

  1. Bardzo udany lift, motyl jest śliczny, ale niestety praca nie spełnia kryteriów, ponieważ na pracy miały być co najmniej dwa wiosenne motywy z podanej listy. Dziękujemy mimo wszystko, za udział w zabawie i pozdrawiamy:)

    Ayeeda – Zakątkowy Zespół Projektowy

  2. ooo jakie fajne podejscie do tematu~:) swietny ten motylek i calosc fajnie obmyslona
    dziekuje za udzial w naszym wyzwaniu na Diabelskim Młynie 🙂
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

  3. Bardzo ciekawie wykonany lift. Nietuzinkowe podejście do tematu. Szkoda tylko, że na karteczce brakuje drugiego wiosennego motywu. Nie mniej jednak dziękujemy za przyłączenie się do zabawy.
    Lakuna Zakątkowy Zespół Projektowy

Skomentuj

