Myślę o Tobie

Dziś mój pierwszy od długiego czasu pracujący weekend. Kurde, nie wiem co mnie podkusiło… Doświadczenia w nowej pracy nie nastrajają optymistycznie, chyba ją rzucę w pierony ;-). Jak na złość pogoda też mało sprzyjająca, wieje zimny wiatr, a pąki liści na gałęziach pojawiają się zupełnie niepostrzeżenie w tej ponurzyźnie. Szkoda, lubię podziwiać wiosnę w świetle promieni słońca… Ależ dzisiaj smucę!

Na poprawę nastroju usiadłam do klejenia i powołałam do życia „Myślę o Tobie”. Inspiracją do tworzenia były przede wszystkim: Diabelskie Wyzwanie z Karolą (praca w dowolnej formie (kartka, layout, tag, lub coś zupełnie innego) w kształcie „nawiasowym”, na pracy ma się znaleźć przynajmniej 5 warstw) oraz Wyzwanie#3 – Kartka o nietypowym kształcie w Magicznej Kartce. Poniżej moje dzieło. Załączam sporo zdjęć, ponieważ nawet mi się podoba!;-). Wszystkie kwiatki zrobiłam sama, różowe są z dziurkacza, gniecione na mokro, a fioletowy szybciutko wydziergałam.

Ponadto kartka frunie do:

Pozdrawiam serdecznie, może jutro spacer się uda? Może wiatr nam głów nie pourywa?;-)

5 thoughts on “Myślę o Tobie

Skomentuj

