Urodzinowa z sercem

Helou 😀

Bardzo długo mnie tu nie było, już prawie zapomniałam jak przyjemnie jest wzbogacić swojego bloga o coś nowego. Proces twórczy przebiegał dość spokojnie i radośnie, ponieważ kartka jest dla mojej siostry, która w połowie czerwca kończy 26 lat. Natomiast etap „przysposabiania obiektu”  do tego, aby można go było gdzieś zaprezentować przebiegał w bólach. Najpierw nijak nie mogłam znaleźć odpowiedniego ujęcia podczas fotografowania, potem umęczyłam się z programem do umieszczania znaków wodnych, który postanowiłam używać po tym jak ostatnio znalazłam zdjęcie mojej kartki na jednym z portalów społecznościowych (oczywiście fajne było to, że ktoś za jej pośrednictwem przesyłał życzenia swoim bliskim, mniej fajne, że ten sam ktoś podawał się za jej autora kurde… a swoją drogą nie spodziewałam się, że może mnie to tak rozeźlić;-), a na koniec okazało się, że wszystkie zdjęcia mają jakąś taką dziwną plamę, oczywiście nie wpadłam na to, że pewnie obiektyw aparatu ktoś paluchami wypaluchował! Wpadł na to mój mąż, który zasugerował, że trzeba wszystko robić od początku… Figa z makiem, wrzucam je z tym odbitym paluchem:-).

Co do samej kartki, to zainspirowałam się pomysłem Sióstr Dwóch, które jakiś czas temu tworząc kartkę wsypały do sercowego pojemnika po ćwiekach ziarna kawy. Praca zaparła mi dech w piersiach, uznałam, że jest niezwykle kreatywna, moja siłą rzeczy już mniej ;-).

W wisienorowym sercu znalazły się stemplowane i wycinane wytrwale kwiatuszki urodzinowe. Ponadto stemplowany jest napis. Uznaję zatem, że wystarczająco uświęciłam Dzień Stemplarza i wysyłam pracę do Silesian Craft na wyzwanie majowe .

Kartkę wrzucam ponadto na kilka zagranicznych blogów wyzwaniowych, a co sobie będę żałować;-)

Wcale nie czuję, że jutro trzeba iść do pracy na 12 godzin. Widocznie sześciodniowy wypoczynek już pozwala zapomnieć o tak prozaicznych sprawach jak zarabianie na życie;-).

Pozdrawiam, dzięki, że czasem tutaj zaglądacie i zostawiacie kilka słów.

8 thoughts on “Urodzinowa z sercem

Skomentuj

