Urodzinowa i pierwsze zakładki

Maj i czerwiec to w naszej rodzinie prawdziwy wysyp różnych uroczystości, a prym wiodą urodziny. Poniżej zestaw urodzinowy dla kuzyna :-).

Kartka została wykonana według wytycznych Scrapgry. Użyłam kostki i poruszając się po takiej oto planszy…:

uzyskałam następujące efekty: Start (papier) – 2 (rozetka) -7 (kolor turkusowy) -2 (kolor groszkowy) – 4 (tusz) – 12 (stop)

Wylosowane wytyczne połączyłam z mapką w Mojo Monday:

I uzyskałam następujący efekt:

Do kompletu dokleiłam zakładkę, również z ptasiorowym stemplem:

A potem w szale radości wywołanej stemplowaniem ptasiorów dokleiłam jeszcze 2 zakładki dla moich dwóch sióstr (również urodzinowe):

Ostatecznie piątkowy zakładkowy zestaw ptasiorowy wygląda tak. Całą armię wysyłam na wyzwanie „Ptaki” w Magicznej Kartce.

Mam nadzieję, że wszystko się spodoba;-).

I’m sending my birthday card to:

Pozdrawiam, dzięki za wszystkie komentarze:-)

6 thoughts on “Urodzinowa i pierwsze zakładki

    • Dzięki za odwiedziny:-). No właśnie ja te zrobiłam po raz pierwszy i chyba na nich nie poprzestanę. Rodzina zachwycona, zakładki w użyciu są (widziałam na własne oczy;-)). A te ptasiorowe papiery są tak zabawne, że do zakładek nadają się wyśmienicie.

Skomentuj

