Z Batmanem

Żaden z blogòw wyzwaniowych nie potrafi postawić przede mną tak trudnego wyzwania jak mòj mąż, ktòry zażyczył sobie na urodziny kartkę z Batmanem! Od kilku miesięcy przygląda się moim nieudolnym próbom stworzenia czegoś nietuzinkowego dla bliskich i stwierdził, że nie będzie ułatwiał mi zadania. W poròwnaniu z Ptasiorową, ktòra była istną bombą kolorystyczną, moje nowe dzieło w zamyśle miało mieć mroczny klimat. Przeszukałam sieć w poszukiwaniu inspiracji i… Batman jest!

Poniżej mroczna inspiracja:

Kartka zrobiona zgodnie z wytycznymi SP (Kartki#33) i tam też ją posyłam. Ponadto do Magicznej Kartki na wyzwanie „Męskie Sprawy”. Jakoś tak wyszło, że załapie się też na wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie:-)

Wrzucam ją też na blog DYSU#75 (paper piecing).

Jak myślicie, kartka się spodoba? Jakoś mi to miasto bardziej przypomina Warszawę niż Gotham City! ;-D

4 thoughts on “Z Batmanem

Skomentuj

