Random Winner to Ja;-)

Kurczę, jak ja lubię, gdy szczęście mi sprzyja! Kartka z Batmanem została wylosowana na blogu wyzwaniowym DYSU 🙂 o tutaj.
W ten oto sposób wzbogaciłam się o 4 digi-stemple, super co nie? Jestem winna Batmanowi jakiś mały tribute jak nic! Oto on 😀
A tutaj Kizior. Jak się tam dostał? Pewnie Kiziormobilem;-D
Leje jak z cebra, dzięki czemu miałam dziś okazję zadawać szyku w moich ulubionych czerwono-białych, patriotycznych gumiakach:-D. Na Euro się nadają jak nic. Pozdrawiam, no i zapraszam do zaglądania od czasu do czasu. Zostawiajcie też parę słów, bo to takie miłe!
2 thoughts on “Random Winner to Ja;-)

  1. Ooo super:) To dopiero szczęście 🙂
    No myśmy się nad naszą zlitowali bo przesiadywała w pudełkach po butach i kupiliśmy jej legowisko jednak jej się nie podobało a jak dalismy je na szafę to kota praktycznie nie ma 😀

Skomentuj

