Zakładka od linijki

Ostatnio chodzi mi po głowie fajny projekt i miałam straszną ochotę urzeczywistnić go w ten weekend. Niestety potrzebne przydaśki idą do mnie pocztą już od ponad tygodnia. Liczyłam, że w piątek znajdę w skrzynce wyczekane awizo, ale nic z tego. W takim razie postanowiłam zadbać o własny komfort czytadłowania i machnęłam sobie zakładkę. Nie jest zbyt wymyślna, ale ma dwie twarze i dużo pozytywnej energii:-). Oto ona:

 

druga twarz poniżej:

A teraz trochę zoomasów:

Wrzucam ją na wyzwanie Od linijki w galerii Rae, ponieważ jest skonstruowana bardzo geometrycznie no i ma linijkowaty kształt. Pozdrawiam wszystkich, którzy tutaj czasem zaglądają.

 

 

5 thoughts on “Zakładka od linijki

  1. dziękuję za udział w moim candy!
    pomimo tego, że twierdzisz że jesteś początkująca w pracach manualnych, ja jestem nimi naprawdę zachwycona!:) a zakładka mega pozytywna!:)
    pozdrawiam serdecznie:)

  2. Zakładka pozytywna baaardzo i optymistyczna:) I koniecznie zmień tekst o sobie:” początkująca scraperka „, bo to może kiedyś tam było, ale teraz to wierutna bzdura;) Twoje prace są na poziomie, eleganckie, pełne smaku:) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:)

Skomentuj

