Przepisy Kulinarne Marty, Magdy i Dominiki

Oto trzy przepiśniki kulinarne. Wszystkie na bazie segregatorów biurowych zakupionych w Tesco ;). Robiłam je po raz pierwszy, szczerze powiem, że wszystkie mi się podobają! Jestem zachwycona stemplem z napisem, prezentuje się fantastycznie!

Ponieważ to mój 50 post, chciałam się postarać i postanowiłam, że będzie zasobny w prace:-). Przygotujcie się zatem na masę zdjęć… Oto one:

Przepiśnik Kulinarny Marty

Zoomasy:

Bebechy;-):

Tyłek:

Zgłaszam go na wyzwanie w Kreatywnym Polu (Owocowe Wspomnienie Lata) oraz w Silesian Craft (Wyzwanie z kokardą). Wpasuje się też w wyzwanie Szuflady (Tańcowała igła z nitką) Ponadto frunie na moje ulubione blogi zagraniczne:

I’m sending it to:

Deep Ocean Challenge Blog – Challenge#35 – More than 2 colours

Cute Card Thursday – Challenge 237-Lotsa ribbon

Przepiśnik Kulinarny Magdy

Zoomasy:

Tyłek:

Bebechy:

Zgłaszam go na wyzwanie w Kreatywnym Polu (również Owocowe Wspomnienie Lata)

Przepiśnik Kulinarny Dominiki

Zoomaski:

Tyłek:

Bebechy:

Zgłaszam go na wyzwanie do Scrap Market (#21 Guziki), jak również do:

I’m sending it (the last one) to:

Penny’s Paper – Challenge 95 Die Cuts and/or Punches

A tutaj wszystkie dumne i blade;-)

Bardzo jestem ciekawa, który z przepiśników podoba Wam się najbardziej? Mnie oczywiście ten, który zrobiłam dla siebie;-). Dziękuję za odwiedziny, coraz częściej do mnie zaglądacie, co mnie niezwykle cieszy. Kiedy zakładałam tego bloga, nie miałam pojęcia, że zrobię aż 50 wpisów. Początkowo myślałam, że to moja fanaberia, która umrze śmiercią naturalną, a tu proszę;-D. Postanowiłam również uroczyście usunąć podtytuł bloga „pierwsze kroki w sztuce scrapbookingu”. A co mi tam, pierwsze kroki już zrobione, czas robić drugie;-).

Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa pozostawione pod moimi pracami.

9 thoughts on “Przepisy Kulinarne Marty, Magdy i Dominiki

  1. Wszystkie trzy są świetne! Mnie osobiście najbardziej podoba się ostatni przepiśnik.. Ale to tylko moje skromne zdanie 🙂 I to już na pewno nie są „pierwsze kroki”. Gratulacje 🙂

Skomentuj

