Pierwsza Świąteczna

Dziś spadł na Śląsku pierwszy śnieg, czy to nie idealny sygnał do tego, aby zrobić pierwszą kartkę na Boże Narodzenie? W tym roku postanowiłam, że wszystkie zrobię sama. Zapowiada się sporo pracy. No ale pierwsze koty za płoty;-). Zdjęcia robione dziś, późnym wieczorem, przy lampce, stąd marna jakość.  Ale zależało mi, żeby przed północą wrzucić ją jeszcze w ostatniej chwili na Mojo Monday (Sketch264).

 

Kartka zrobiona z wykorzystaniem poniższej mapki z papierów zupełnie nieświątecznych. Ale i tak fajnie wyszło;-).

No i co o niej myślicie? Mnie się podoba! Myślę, że udało mi się nie przekombinować, do czego mam czasem skłonności;-D.

Muszę się pochwalić cudnymi dla mnie wiadomościami. Otóż mój Adresownik…

został wyróżniony aż na dwóch blogach! W Magicznej Kartce, gdzie otrzymałam taki oto banerek, który już dumnie noszę w pasku bocznym:

To wyróżnienie jest dla mnie szczególnie ważne, ponieważ jest moim pierwszym na polskim blogu wyzwaniowym:-D Bosko, czyż nie?

Ponadto moja praca została wybrana do Top3 na blogu Paper Play Challenges:-D A oto banerek, który również już wyeksponowałam 😀

Normalnie te wszystkie wyróżnienia przyprawiły mnie o niezły zawrót głowy! Nieoficjalnie powiem, że Adresownik jeszcze nie zszedł z ringu;-D;-D;-D.

Serdecznie Was pozdrawiam i cieszę się, że coraz częściej tutaj zaglądacie i zostawiacie ciepłe słowa. Bardzo to cenię. Dobrejnocki.

5 thoughts on “Pierwsza Świąteczna

Skomentuj

