Anielicowa i Choinkowa

Helou!

Sobota była dla mnie zasobna w kartkowanie. Jak na mnie machnięcie dwóch kartek w ciągu jednego wieczora to sporo. A oto co powstało:

Anielicowa (jak widać dalej szaleję z crackle accent, nie mogę się powstrzymać, to jak nałóg!;-))

Anielicowa powstała docelowo na wyzwanie Silesian Craft, gdzie należało stworzyć kartkę geometryczną z wykorzystaniem prostokąta, koła i owalu. Voila!

 

Z łapką wszędobylskiego Kiziora:-D

Ponadto niech frunie przy pomocy anielich skrzydeł do:

Really Reasonable Ribbon’s Ramblings: Challenge # 59 – Winter Holiday & Ribbon Theme

Paper Crafting Journey – Ribbon or Twine Challenge

A tutaj Choinkowa. Jej przeznaczeniem jest wzięcie udziału w wyzwaniu Silesian Craft – Perłowa Praca. Choinka została machnięta glimmer glamem, crackle accent i perełkami w płynie! Jak na mnie to duuużo mediów jak na jedną choinkę;-). A! No i użyłam dziurkacza rogowego zakupionego w Biedronce! Jakież było moje zdumienie, kiedy okazało się, że w zestawie z jeszcze dwoma  – mini motylkiem i mini psią łapką kosztuje tylko 10zł:-D. Cynk dostałam od jednej z sióstr, świadomych mego scrapowego świra;-D.  No ale do meritum!

Choinkową ponadto posyłam do:

DYSU#96-Brads

Fab’n’Funky – Challenge#145 – Die cuts/Punches

OLLCB#117- C….Christmas

Życzę Wam przyjemnej, leniwej niedzielki 🙂

 

15 thoughts on “Anielicowa i Choinkowa

    • Dzięki, jeśli chodzi o wiedzę i doświadczenie z mediami, to jestem jeszcze w szczerym polu. Kupuję raczej na oślep, sprawdzam jak działają i cieszę się jak dziecko z efektów;-). Po wypłacie kupię glossy, a co mi tam:-D. Pozdrawiam!

  1. Love the simplicity of the design and it must have taken ages to add all the baubles. Thanks for sharing with us at Ooh La La creations

    Alli x

  2. What lovely cards, I love the die being the focus of each card and then your detailing work! Thank you for joining us this week at the Fab ‚n’ Funky Challenge, we hope to see you join us again soon!

    Jackie, Fab ‚n’ Funky DT

Skomentuj

