Akwarelowa

Muszę przyznać, że od jakiegoś czasu chodziło za mną kolorowanie stempli. Doszłam, myślę, że do mądrych wniosków, że nie ma co wydawać zbyt dużo na samym początku takowej przygody na różne przydasie. Nie wiadomo bowiem czy cierpliwości na to kolorowanie mi wystarczy! Po krótkim rozeznaniu dowiedziałam się, że najmniej efektowną (według kilku źródeł) metodą kolorowania jest kolorowanie z użyciem kredek akwarelowych, a najfajniejszą za pomocą copiców. Po środku plasuje się kolorowanie tuszami. Kredki jak się okazało są najtańsze:-), a zatem dzisiaj dokonałam zakupu. Nigdy nie miałam takich fajnych kredek! No ale jeszcze trzeba mieć coś do kolorowania… Ja nie mam. Raz że w drukarce nie ma tuszu, dwa, że mam atramentówkę, więc bez sensu. Wśród mojej skromnej kolekcji stempli nie mam żadnego, który nadawałby się do pomalowania! No a jak już kredki miałam to korciło… W końcu w akcie desperacji sama narysowałam obrazek! A co mi tam:-D. Wyszło tak sobie, ale i tak postanowiłam go wmontować w kolejną kartkę świąteczną tym razem w nieco innej niż dotychczasowo kolorystyce. Raz kozie śmierć, zgłaszam ją na wyzwanie w Diabelskim Młynie (lift kartki Arte Banale)

Ponadto wysyłam moją kartkę do:

My Mum’s Craft Shop Challenges – Winter Wonderland

Bunny Zoe’s Crafts -Monthly Challenge – Winter

Dziś jadę do pracy na godziny popołudniowe, dzięki temu mogę cieszyć się tym słonecznym porankiem :-). Pozdrawiam i dziękuję za każdy komentarz.

9 thoughts on “Akwarelowa

  1. Piękny aniołek, pozazdrościć talentu 🙂
    Co do kolorowania, polecam rozejrzeć się za mazakami akwarelowymi, też są tanie ok.15-20zł za 12 kolorów, a efekt dają zdecydowanie bardziej zbliżony do tuszy, czy copicow 🙂

Skomentuj

