Pierwszy Kalendarz

Ponieważ ostatnio spodobało mi się przerabianie, kiedy dostałam w pracy kalendarz „z przydziału”, czarny i smutnawy, natychmiast postanowiłam go sobie umilić. Myślę, że wyszło całkiem fajnie. W klimatach marynistycznych:-D

całość copy

przód-bokiem copy

otwarty copy

otwarty2 copy

tył prosto copy

tył-bokiem copy

tyłoprzód razem copy

megazoom copyA tak wyglądał „przed”:

images

Pracę wysyłam do:

Pochwalę się jeszcze, że moja kartka z małymi reniferkami została wyróżniona w świątecznym wyzwaniu Craftfun z czego niezwykle się cieszę ha! 😀

Pozdrawiam serdecznie!

2 thoughts on “Pierwszy Kalendarz

Skomentuj

