Lift Styczniowy w Scrapgangu oraz Bingo

Helou!

Ponieważ ku mej radości w piątek doczekałam się zamówienia z Lemonade, lift styczniowy w Scrapgangu wykonałam z moich nowych papierów, które mają w sobie niesamowity urok! Z efektu swojej pracy jestem nawet zadowolona:-) Pobawiłam się też pierwszym zakupionym przeze mnie distress inkiem Tima Holtza. Muszę przyznać, że jest świetny. Od razu zachciało mi się mieć inne kolory. Kartka frunie również na wyzwanie bingo w sklepie Ewa: tasiemka, stempel, perełki, przeszycia.

motyl-całość copy

motyl-bokiem copy

motyl-zoom urodziny copy

No i Kizior, który desperacko walczy o odrobinę uwagi;-D. Czyli norma.motyl-kizior fik copy

Kartkę posyłam również do:

Really Resonable Ribbon – Ch#63 – „My New Toys’ (&Ribbon) Theme (new paper)

2 Sisters Challenge Blog – Challenge#126 – Celebrations

Dream Valley Challenges – Ch#48 – Anything goes

Penny’s Challenge#109 – Anything goes

Paper Crafting Journey – Anything Goes

OLLCB – Ch#121 – Happy Birthday

Na koniec jeszcze muszę się pochwalić, że moja praca – Kalendarz w Zielonoczerwieni – został wyróżniony w kalendarzowym wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego, za co serdecznie dziękuję. Wczoraj się dowiedziałam, a jeszcze dziś przyśpiewuję sobie z radości;-).

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami. Cieszę się, że zaglądacie i komentujecie. Właśnie mija rok mojego hobbystycznego scrapowania i blogowania. Sama się dziwię, że tak mnie to wszystko wciągnęło…

Buziole!

10 thoughts on “Lift Styczniowy w Scrapgangu oraz Bingo

  1. First let me welcome you to our challenge blog it’s always lovely to see new faces and blogs
    and I so enjoyed looking round yours, the recipe book was a fabulous idea and I love the hedgehog card too, I do hope you join in again, now on to our challenge card
    What a beautiful card I love the stitched and distressed look and the papers are so pretty
    Thank you so much for sharing with us at ooh la la this week
    Wendi

  2. oooh this card is just stunning! i love the subtle colors, the distressed edges, the wood butterfly. great job and thanks for sharing it with us at really reasonable ribbon! – vivian

Skomentuj

