Podziękowania

Kartkę wykonałam wczoraj, dla koleżanki, która zdecydowała się na zakończenie pracy w dotychczasowym miejscu. Mam nadzieję, że jej się spodoba i będzie miłą pamiątką.

Zrobiłam ją z miksu papierowego (Lemonade, Magiczna Kartka, UHK Gallery) według cardmapki#23  ze ScrapMap.

DSC03335 copy copy

DSC03336 copy copy

DSC03338 copy copy

DSC03339 copy copy

DSC03342 copy copy

mapka

Zgłaszam ją ponadto do:

One Stop Craft Challenge: Ch#214 – Anything goes

Penny’s Paper-Crafty Challenge Blog – Ch#112-One for the girls

Paper Crafting Journey – For a girl

A teraz trochę chwalipięctwa;-) Otóż otrzymawszy wyróżnienie za Kalendarz w Zielonoczerwieni w Kwiecie Dolnośląskim, dostałam propozycję, aby zostać gościnną projektantką, co oczywiście przyjęłam z RADOŚCIĄ:-D. A zatem Marta będzie po raz pierwszy w życiu inspirować innych już 6 lutego! To brzmi dumnie, wiem;-).

Jeśli już się chwalę, to na całego. Mój Czekoladownik został wyróżniony w Craftfun:-D. Hurra!

Dzięki za komentarze, pozdrawiam niedzielnie!

4 thoughts on “Podziękowania

  1. Very very pretty. I like how you’ve done your flower. Thanks so much for entering Penny’s Paper-Crafty Challenge this week. Hope to see you here again soon!
    Manderly
    xxxooo

  2. Gorgeous card. I love how you used all the flowers and your sewing is so straight! Beautiful creation.

    Thanks for joining our anything goes challenge at One Stop Craft Challenge.

    Mari

Skomentuj

