Zawiadomienie

Elegancje zawiadomienie o zawarciu związku małżeńskiego. Zawiadomienie robiłam po raz pierwszy. Wykorzystałam tekturową ramkę ze sprezentowanego mi w ramach nagrody zestawu tekturek CraftFun:-D. Pracę wykonałam w całości z papierów Magicznej Kartki, według mapki takiej oto:

map_02_2013

Mapkę wykopyrtłam;-)

zawiadomienie copy

bokiem1 copy

bokiem2 copy

Zgłaszam ją na wyzwanie Magicznej Kartki – Drugie wyzwanie z mapką.

Niech ta niedzielka mija Wam leniwie:-)

7 thoughts on “Zawiadomienie

Skomentuj

