Paski, kratka, kropki

Helou!

Chociaż humor mam dziś marny i sporo we mnie niepokoju, nie chcąc się temu tak zupełnie poddać, najpierw ugotowałam zupę, potem uprasowałam firany, a na koniec machnęłam kartkę na wyzwanie SP. Wytyczne jak dla mnie dość trudne: wykonać kartkę z papierów tylko upaskowanych, ukratkowanych i ukropkowanych. Zastanawiałam się jak spełnić wytyczne wyzwania i nie stworzyć jakiejś totalnie „naciapanej” pracy;-). Poniżej efekt.

Kartki#71 copy

zoom1 copy

bokiem1 copyZimo! Sio! Sio! Sio!

Pozdrawiam Was! Dzięki, że zaglądacie:-D

2 thoughts on “Paski, kratka, kropki

  1. Śliczna!! Taka totalnie inna niz wszystkie. Na prawde przyciąga moje oko 🙂 Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za udzial w moim Candy. Zycze powodzenia!

Skomentuj

