Dostałam Liebstera:-D

Ku mojej radości i niezwykłemu zaskoczeniu zostałam nominowana do Liebstera przez Gembulę! Dziękuję! 😀 Ponieważ jakiś czas nie miałam tak swobodnego dostępu do Internetu, za odpowiadanie i nominowanie wzięłam się dość późno. Oto moja odznaka.
liebster-blog-button-pic
„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Czemprędzej biorę się za odpowiadanie na pytania:
1. Recykling czy gotowe przydasie?
Gotowe – do recyklingu jeszcze nie dojrzałam.
2. Kolory zimne czy ciepłe?
Ciepłe.
3. Koronki czy wstążki?
Wstążki.
4. Ćwieki czy guziki?
I jedno i drugie.
5. Szycia ręczne czy maszynowe?
Ręczne! Maszyny brak:-)
6. Dużo dodatków czy minimalizm?
Czynię próby w obydwu stylach i jeszcze nie wiem:-)
7. Kwiaty gotowe czy robione?
Gotowe – do robionych… nie dojrzałam;-)
8. Stemple klasyczne czy digi?
Najpierw szalałam za klasycznymi, ale ostatnio i digi mnie potrafią zachwycić!
9. Styl retro, romantyczny, vintage czy inny?
Wszystkie!
10. Jakie formy najbardziej lubisz tworzyć (np. ATC, Kartki, Art Journale … itd, itp.)?
KARTKI!
11. Od jak dawna interesujesz się scrapbookingiem?
Od 1,5 roku.
A teraz zadaję moje:
1. Kot czy pies?
2. Kolczyki czy bransoletka?
3. Filmy czy seriale?
4. Złoto czy srebro?
5. Czekolada czy owoce?
6. Upał czy mróz?
7. Kawa czy herbata?
8. Miasto czy wieś?
9. Zumba czy joga?
10. Superman czy Batman?
11. Porządek czy chaos?
No i lista nominowanych przeze mnie blogów:
Pozdrawiam serdecznie, a banerek dumnie zamieszczam w pasku bocznym:-)
One thought on “Dostałam Liebstera:-D

Skomentuj

