Dla przyszłej pielęgniary

Helou!

Dawno mnie tutaj nie było… Ale już jestem! 😀 Z kartką dla mojej siostry, przyszłej pielęgniary!

całość3 copy

DSC03989 copy

Kartka zrobiona według mapki w Diabelskim Młynie, oto ona:

banner-Diabelski-Mlyn-Marcia

Z papierów Magicznej Kartki – Pożegnanie Lata i Lekki jak puch. Ostatnio to moje ulubione papiery :-). W pracy wykorzystałam digi stempel, który wygrałam w Crafting When We Can Challenges moim Albumem Sentymentalnym z poprzedniego posta:-D. Baner już wisi w pasku bocznym – jak zwykle – dumnie:-D. Digi stempel machnięty kredkami akwarelowymi. Ta paskudna pogoda zdecydowanie sprzyja tworzeniu;-)

Kartka niech frunie jeszcze do:

Fab ‚n’ Funky Challenges – Ribbon and/or Lace

Deep Ocean Challenge Blog – Ribbons and/or Laces

Wags ‚n Whiskers – Anything goes

Pozdrawiam!

7 thoughts on “Dla przyszłej pielęgniary

  1. What a fun card! This image is too cute! And your coloring is so soft and pretty!! Thanks so much for joining us for this fortnight’s challengte at Deep Ocean! Hugs. Pat Frank

Skomentuj

