Kartka z motylami

Nowe dzieło – kartka uniwersalna z motylami. Użyłam grafiki udostępnionej przez Abra-Art. Dawno nie robiłam nic w żółciach beżach i brązach. Efekt nawet mi się podoba. Skorzystałam z mapki 294 MojoMonday. Mapkę przekopyrtłam;-)

całość

DSC04013 copy

DSC04008 copy

DSC04012 copy

A mapka MojoMonday w tym tygodniu wygląda tak:

zMojo294Sketch

I co myślicie? Fajna?;-)

Kartkę posyłam jeszcze na wyzwanie falbankowe na blog sklepu Namaste. Aby wziąć udział w wyzwaniu trzeba zamieścić banerek bloga i sklepu, co niniejszym czynię…

namaste blog 1.Logo_Namastepopo_pl

Ponadto do Scrapgangu na 44 Wyzwanie – Materiał. U mnie z materiału jest bordowa kokarda:-D

I jak szaleć, to szaleć…

Cute Card Thursday – Tie it up

Joanna Sheen Challenge Blog – Girl, girl, girls…

Crafty Creations Challenges – Wild (here: birds)

MilkCoffe Challenge – Load on the flowers

Fussy and Fancy – Pearls and Lace

Polkadoodles – To Die For

Pozdrawiam! Dzięki za wszystkie komentarze:-)

8 thoughts on “Kartka z motylami

Skomentuj

