Moje prace w Artillo-You Are Unique

Helou:-)

Wydarzyła się dla mnie sytuacja tyleż zaskakująca, co bardzo przyjemna. Otóż sklep Artillo you are unique przyjął mnie do swojego grona projektantów, co oznacza, że od dzisiaj będzie można tam kupić moje produkty:-). Bardzo się cieszę! W którymś momencie okazało się, że wena przerosła zapotrzebowanie;-), a możliwość wystawiania swoich prac w takim sklepie być może przynajmniej częściowo rozwiąże problem. W pasku bocznym już widnieje odnośnik do mojego sklepiku ha!

Pozdrawiam bezdeszczowo!

One thought on “Moje prace w Artillo-You Are Unique

Skomentuj

