Ślub Moniki i Łukasza

Wczoraj ostatecznie zakończyłam projekt ślubny. Jeśli ktoś z Was podglądał mojego bloga z pewną regularnością to wie, że co jakiś czas od kilku miesięcy pojawia się coś ślubnego z tych samych papierów Magicznej Kartki:-). Ponieważ jestem skraperką hobbystyczną, to tego typu projekty zajmują mi bardzo dużo czasu, przynoszą jednak dużą satysfakcję. Można bez trudu zauważyć, że każdy z elementów projektu jest trochę inny (a to inny dziurkacz brzegowy, a to inny odcień wstążki, a to inna czcionka;-)). Tak się składa, że trafiłam na Parę Młodą, która wszystkie te moje małe wyskoki toleruje!;-).

Zwieńczeniem projektu są zawieszki na wódkę i winietki na stół.

DSC04084 copy copy

DSC04176 copy copy

 

A tutaj mała przypominajka:

ślub Moniki całość

 

Pozdrawiam! Słońce świeci, lecę go trochę nałapać;-)

2 thoughts on “Ślub Moniki i Łukasza

Skomentuj

