Serwetkowa

Helou Kochani!

Przechodziłam różne fazy w moim procesie kartkowania, tym razem mam etap zachwytu nad efektami używania wykrojników;-D. Powiem szczerze, że to, co wynurza się, kiedy „kanapka” zostaje przekręcona przez mechanizm maszynki nieodmiennie wywołuje we mnie wielkie WOW;-D.

całość

DSC04215 copy

DSC04217 copy

DSC04220 copy

DSC04224 copy

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

123scrapujTy: Wyzwanie#16 Energia – w mojej pracy głównym elementem jest serducho – symbol życia i miłości, która daje energię do działania.

RRR: I’m seeing dots&ribbon theme

Wags’n Whiskers – Wedding/Anniversary/Love.

Catered Crop – Die Cuts and Punches

I znów mnóstwo zdjęć, wiadomo co to oznacza… Zaburzenia w procesie decyzyjnym odnośnie właściwej selekcji;-D

10 thoughts on “Serwetkowa

    • Ojoj, muszę sprostosować;-). Serwetkę nabyłam gotową, więc to mnie się pięknie wycięła;-). Dziękuję i pozdrawiam.

Skomentuj

