Podziękowania dla pewnego Pana

W szale weselnego sezonu machnęłam kartkę z podziękowaniami od Młodych. Przy jej tworzeniu posiłkowałam się 300 mapką MojoMonday (Mojo300). Wyznacznikiem było to, że miała być w „męskich kolorach”. Mam nadzieję, że dokonałam prawidłowej interpretacji instrukcji;-).

podziękowania1

podziękowania2

DSC04291 copy

DSC04295 copy

A tutaj mapka:

Mojo300Sketch

Pięknie słonko świeci, lecę na powietrze trochę skorzystać;-). Nieodmiennie serdecznie dziękuję za odwiedziny!

5 thoughts on “Podziękowania dla pewnego Pana

Skomentuj

