Gościnnie w Catered Crop

Helou Kochani!

To już ostatnia kartka z podziękowaniami. Muszę powiedzieć, że stempel ze świata stempli świetnie się sprawdził we wszystkich pięciu. Jak pewnie zauważyliście, można go ciachnąć i zostawić w razie potrzeby samo hasło podziękowania (co wcześniej czyniłam;)). Przy tworzeniu tej kartki po raz pierwszy użyłam folderu do embossingu – oczywiście z urodzinowego zestawu startowego BigShota;-). Efekt mnie zaskoczył pozytywnie, jakoś wcześniej nie byłam przekonana do wykorzystywania tych folderów w swojej pracy, a tu proszę… nabrałam ochoty na kolejne zakupy (co pewnie będzie się wiązać z ruiną finansową w niedalekiej przyszłości, ech…). Kwiaty już znacie, tym razem są fioletowe z guzikowymi środkami – myślę, że i w takiej wersji fajnie wyglądają.

Kartkę wykonałam specjalnie na gościnne występy w Catered Crop – Button Up. Zapraszam gorąco do udziału w tym wyzwaniu – proste jak drut, wystarczy kreatywnie użyć guzików:-D.

A teraz już czas na dzieło;-). Zdjęcie całej kartki jak zwykle rozmazane:-/

DSC04350 copy

DSC04352 copy

całość1

Pozdrawiam serdecznie, cudny ten lipiec czyż nie? Buźka!

Skomentuj

