Miłość w czerni, różu i czerwieni

Aj coś mnie zebrało na miłosne klimaty…

Mieliście kiedyś tak, że  – czytacie wytyczne wyzwania, wszystko pięknie, myślicie sobie: bułka z masłem, do zrobienia, nawet jest pomysł. Siadacie do roboty, a tu po prostu pierwotne wyobrażenie diabli biorą! Nic się nie klei, nic nie wygląda tak, jak byście chcieli. Zmieniacie kolorystykę czy układ (łamiecie wytyczne wyzwania), rzut oka: tak! to jest to!

Tak było w tym przypadku, chciałam wziąć udział w gościnnym wyzwaniu Eli17 na SP. A tam: motyw róż, pastelowe kolory, zaokrąglone rogi. No wszystko super! Ale nijak mi te pastelowe kolory wyjść nie chciały. No i z wyzwania nici;-). Ale przynajmniej efekt mnie zadowala.

Kartka według mapki Cardabilities#79:-).

całość2

 

DSC04479 copy

 

DSC04474 copy

 

DSC04476 copy

 

DSC04483 copy

 

Buziaki niedzielne!

8 thoughts on “Miłość w czerni, różu i czerwieni

  1. cudowna 🙂 strasznie mi się te serducha jedno na drugim podobają 😀
    a co do pomysłów, to ja już dawno przestałam wymyślać coś z góry 😀 bo w głowie było zawsze super, a na żywo takie sobie. Najlepiej idzie mi robienie na żywioł 😀

  2. A gorgeous love card; I love the border of red enamel dots, the layered hearts, and your stitching. Such a romantic feel 🙂

    Thank you for joining us at Cardabilities.

  3. Jaka perfekcja! Idealne szycie, precyzyjne kropki (farbą czy perełkami w płynie…). Jestem pod wrażeniem! P.S. Moje koncepcje jakoś zawsze odbiegają od wytycznych ;)))

Skomentuj

