Urodzinowa z ptaszyną

Dzisiaj nietypowo jeszcze jeden post, bo się zagapiłam, a przecież zrobiłam karteluchę według mapki MojoMonday#304. A monday już jutro, więc i nowa mapka będzie!;-). Zgłaszam ją jeszcze do Szuflady na wyzwanie: kolory lata i kwiaty oraz do Galerii Rae – Gdzie kucharek 6 – edycja 2. Zainspirowałam się mocno miętowymi odcieniami prezentowanego w Galerii napoju;-)

BLOGg_Fotor copy

blog3_Fotor copy

BLOG_Fotor copy

blog2_Fotor copy

blog4_Fotor copy

 

Niech frunie jeszcze na 2 blogi zagraniczne:

Penny’s Challenge#138 – Add some stitching – Real or Faux

Paper Crafting Journey – Punches and/or Die Cuts Challenge

Fajna? Mnie się nawet podoba, szczególnie tekturka z ptaszyną jakoś tak chwyciła mnie za serce;-D. Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny!

8 thoughts on “Urodzinowa z ptaszyną

Skomentuj

