Pudełko z kokardą

Helou!

Tym razem wzięłam się za exploding box. Muszę przyznać, że wykonanie tego typu kartki ślubnej nadal zajmuje mi sporo czasu. Chociaż z efektu jestem całkiem zadowolona:-D

DSC04822_Fotor copy

DSC04813_Fotor copy

DSC04785_Fotor copyA tutaj moja nowa pieczątka, którą będę nabijać na WSZYSTKOOOO;-D

DSC04807_Fotor copyI wnętrzności…

DSC04803_Fotor copy

DSC04806_Fotor copyI życzenia:

DSC04792_Fotor copyFajny?

Straszna ze mnie gapa, bo dopiero dzisiaj dowiedziałam się, że wygrałam gościnne wyzwanie Eli17 w Scrapujących Polkach! A tutaj championka;-D. Hurrraa!

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze pod notesem na sportowe zapiski. Pozdrawiam!

4 thoughts on “Pudełko z kokardą

  1. Muszę kiedyś spróbować zrobić exploding book, ale podejrzewam, że zajmie mi to strasznie dużo czasu, a efekty nie zadowolą mnie… Jednak jeśli nie spróbuję, to nie przekonam się. Twoje dzieło jest wspaniałe i bardzo gustowne. 🙂

  2. Gratuluję wygranej 🙂 Pudełeczko bardzo eleganckie i precyzyjnie poprzycinane, ogromnie podoba mi się warstwowe wykonanie wnętrza.

Skomentuj

