Poszarpana

Helou:-D

Ależ piękny ten piąteczek! Słońce świeci cudnie, humor mi dopisuje, bo to mój ostatni dzień w pracy przed urlopem. Kilka ładnych dni mnie tu nie było, bo miałam ostatnio więcej obowiązków i jakoś nie mogłam wszystkiego ogarnąć…

Dzisiaj kartka na wyzwanie szarpane w Silesian Craft, według mapki Justt w DM, z różami – do Na Strychu.

DSC04927_Fotor copy

DSC04930_Fotor copy

DSC04932_Fotor copy

DSC04935_Fotor copy

róże

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze:-)

5 thoughts on “Poszarpana

Skomentuj

