Sennik z psychodeliczną sową

Postanowiłam wykonać sobie notes do zapisywania snów. Jako że mój sennik musi być trochę zwariowany – główny jego element to narysowana przeze mnie kredkami akwarelowymi psychodeliczna sowa 😀

DSC04952_Fotor copy

DSC04949_Fotor copy

DSC04948_Fotor copy

DSC04961_Fotor copy

DSC04966_Fotor copy

DSC04963_Fotor copy

A teraz … mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu psychodeliczna sowo, że przycupnę ci na twarzy…. ;-D

DSC04958_Fotor copy

Sennik chciałam zgłosić do wyzwania w PWC na pracę z elementem narysowanym odręcznie, ale nie zdążyłam…:-D przez własne gapiostwo jak zwykle. Dzisiaj natomiast w PWC, jak na życzenie, pojawiło się wyzwanie Kolorowanie. Myślę, że mój sennik jak najbardziej się nadaje;-D. Ponadto w Craft – Szafie niedawno ogłoszono wyzwanie Mediowe – u mnie różowe tło, na którym przysiadła sowa jest sowicie spryskane mgiełką, oczy sowy to połączenie crackle accent i liquid pearls, ponadto brzegi poszczególnych warstw potuszowałam disstress inkiem. Zółty sznurek jest przyklejony przy grzbietach notatnika, mamy też  duuużo przeszyć nitką.

A czy Wy też zapisujecie swoje sny?

Pozdrawiam!

6 thoughts on “Sennik z psychodeliczną sową

  1. Hej, koleżanko, sny, zapisuje od dawna, mam przy łóżku gruby notes z długopisem i jak tylko mi się coś przyśni zaraz jak wstaje zapisuje, czy jak się obudzę. Czasami, sen pracuje w mnie przez kilka dni, przypominam sobie, myślę o nim i analizuje, rozpisując na części.Szkoda, że ostatnio tak mało mi się śni….przepiękny sennik!!! pozdrawiam.ewa

  2. Co najpierw rzuciło mi się w oczy? Nie, nie sowa. Nowy wygląd bloga! Jest czysto i przejrzyście. Ja też powinnam zrobić porządek… Wracając do notesu, jest szalenie kolorowy i nieco zwariowany. Pozdrawiam ciepło, bo zrobiło się już jesiennie…

Skomentuj

