Urodzinowe klocuszki :-D

Helou!

Dzisiaj pokażę projekt – debiut;-D. Otóż powołałam do życia urodzinowe klocuszki. Ale w tym miejscu należy powiedzieć, że akt kreacji był pracą zespołową, albowiem klocuszkową bazę docinał mi tata:-D. Klocki przed ozdobieniem pomalowałam moją pierwszą w życiu białą farbą akrylową. Strasznie mi się spodobały efekty, jakie można uzyskać przy jej użyciu. Poniżej pół miliona zdjęć…

DSC05010_Fotor copy

DSC04973_Fotor copy

DSC04977_Fotor copy

DSC04983_Fotor copy

DSC04986_Fotor copy

DSC04988_Fotor copy

DSC04993_Fotor copy

DSC04998_Fotor copy

DSC05006_Fotor copy

DSC05014_Fotor copy

DSC05019_Fotor copy

DSC05033_Fotor copy

DSC05025_Fotor copy

DSC05026_Fotor copy

DSC05034_Fotor copy

DSC05036_Fotor copy

Wytrwałym, którzy dotarli do końca tego posta, gratuluję;-D

Pracę zgłaszam do

Polkadoodles  – Week 36: Significant Birthday or Occasion

Cute Card Thursday – Ch#286: Hip to be Square

Penny’s Paper-Crafty Challenge Blog – Anything Goes

Paper Crafting Journey – Flowers

No i co myślicie o takiej formie złożenia życzeń?

Dzięki za przemiłe słowa pod poprzednim postem chwalipięckim;-D. Pozdrawiam serdecznie!

13 thoughts on “Urodzinowe klocuszki :-D

  1. Padłam z zachwytu, klocki są rewelacyjne – sama takie chciałabym dostać 🙂 Fantastyczny pomysł i oprawa:)
    Pozdrawiam ciepło.
    Ps. a zdjęć wcale nie tak dużo, mogłabym to cudo oglądać i oglądać:)

  2. Pingback: Dla Sylwii | SKRAPOWICE

Skomentuj

