Sto lat w ramce

Helou!

Coś mnie ostatnio trzymają urodzinowe klimaty. Tym razem poczyniłam kartkę w różu, czerwieni i beżu, dość eksperymentalne połączenie kolorystyczne jak dla mnie. Pobawiłam się też jedyną jaką posiadam – różową mgiełką. Kartkę posyłam na wyzwanie w SP (w kwadracie, 7 kwiatków, 5 kamyków/perełek, 3 kolory). Voila!

DSC05048_Fotor copy

 

DSC05053_Fotor copy

 

DSC05055_Fotor copy

 

DSC05057_Fotor copy

 

Baardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod urodzinowymi klocuszkami, sami wiecie jakie to motywujące:-D. Pozdrawiam!

6 thoughts on “Sto lat w ramce

Skomentuj

