Przepiśnik dla Elżbietki

Jakiś czas mnie tutaj nie było, ponieważ kiedy mam wykonać przepiśnik, to trochę mi schodzi…;-D. Tym razem chciałam, żeby był kobiecy i trochę romantyczny. Oto efekt.

całość_Fotor copy

DSC05279_Fotor copy

DSC05265_Fotor copy

DSC05270_Fotor copy

DSC05273_Fotor copy

DSC05279_Fotor copy

DSC05282_Fotor copy

Ponieważ główną rolę grają papiery Rapakivi, zgłaszam go do Fanboard październik. Ponadto do Scrappin’ Fantasies, gdzie wytycznymi były cytat, który interpretuję w ten sposób, że dla wielu osób gotowanie jest prawdziwą pasją wzbogacającą życie.

cytat1

oraz hasło DELIKATNOŚĆ

baner_bioreudzial_polNa koniec pochwalę się jeszcze, że moja kartka w torebce została wyróżniona w Magicznej Kartce, co strasznie mnie cieszy. Banerek wylądował w Zdobyczach;-D.

Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze pod ostatnią kartką świąteczną ze stemplem.

PS. Dzisiaj mamy dodatkową godzinę na scrapowanie, grzech nie wykorzystać;-D Pozdrawiam!

5 thoughts on “Przepiśnik dla Elżbietki

  1. wspaniały 🙂 bardzo romantyczny i delikatny 🙂 super wygląda babeczka 🙂 bardzo fajnie zinterpretowałaś też cytat 🙂 bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin’ Fantasies 🙂

Skomentuj

