Ostatnia świąteczna

Dzisiaj pokazuję już ostatnią kartkę na Boże Narodzenie. Wczoraj, wyczekawszy swoje w kolejce na poczcie, udało mi się wysłać kartki świąteczne do rodziny. Bardzo lubię ten moment, kiedy moje pudełko na prace nagle pustoszeje i pojawia się miejsce na nowe „dzieła”;-D.

Moja ostatnia kartka jest dziwnawa, ale strasznie ją lubię. Wiadomo dlaczego – pod choinką siedzi stado kotów:-D. To też na specjalne życzenie zamawiającej.

zielona całość_Fotor copy

 

bokiem_Fotor copy

 

DSC05657_Fotor copy

 

DSC05659_Fotor copy

 

Kartkę posyłam do fanboard grudnia w sklepie Rapakivi, jako że skorzystałam z ich przecudnych świątecznych papierów.

Pozdrawiam i dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze:-D

3 thoughts on “Ostatnia świąteczna

  1. To stadko pod choinką przypomniało mi mojego kota, który uwielbiał się wspinać po drzewku – do czasu aż spadł razem z nim i potłukł parę bombek. To jedno z tych małych miłych wspomnień z czasu świąt, które czasami powraca 🙂 Podoba mi się ta karteczka, także głównie ze względu na koty 🙂

  2. Absolutnie urocza karteczka! Dziękuję za piękne życzenia. Życzę Ci świąt spędzonych w gronie najbliższych. Wiele serdeczności, miłości, spokoju… Niech ten świąteczny czas będzie wypełniony uśmiechem. Wszelkiej pomyślności w nowym roku!

Skomentuj

