Z serduchami

Witam Was serdecznie w Nowym Roku!

Mam nadzieję, że przyjemnie spędziliście wczorajszy sylwestrowy wieczór. Ja tak:-D

Dzisiaj znowu kartka miłosna. Wykonana według mapki w Art Piaskownicy. Muszę powiedzieć, że była ona dla mnie wyzwaniem i chodziłam z nią trochę zanim powstała ta oto praca.

na różowym_Fotor copy

 

DSC05756_Fotor copy

 

DSC05762_Fotor copy

 

DSC05749_Fotor copy

 

I jak Wam się podoba? Ja z efektu jestem nawet zadowolona:-D.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiane słowa. Pozdrawiam ciepło.

6 thoughts on “Z serduchami

Skomentuj

