Kocie kartki

Witam Was słonecznie, ponieważ u mnie dziś piękna pogoda, przynajmniej przez okno:-D

Otrzymałam ostatnio bardzo ciekawe zamówienie – na 2 kartki z kocimi cytatami – oczywiście dla miłośniczek tych cudnych zwierząt. Oto moje prace:

DSC05875 copy

DSC05893 copy

DSC05895 copy

DSC05889 copy

DSC05884 copy

DSC05880 copy

DSC05883 copy

Pomarańczowo-żółta kartka frunie do MojoMonday328.

Na koniec jeszcze muszę się pochwalić, bo ostatnio aż dwie moje prace zostały wyróżnione w wyzwaniach. Wczoraj dowiedziałam się o wyróżnieniu w CraftBarze (poniżej banerek wkomponowany w moją kartkę;-)):

wyróż

A dzisiaj rano zostałam wybrana do TOP3 w MilkCoffee Challenges za ślubną kartkę z ostatniego posta. Sklep zasponsorował nagrodę, którym jest prześliczny digi-stempel (na dodatek mogłam go sama wybrać;-D). Zobaczycie go dopiero w pracach wielkanocnych. Poniższy banerek już jest w Zdobyczach;-D

badge-TOP3

Dziś poszalałam z tym całym chwalipięctwem… Mam nadzieję, że wybaczycie, nie mogłam się powstrzymać, bo to dla mnie radość wielka;-)

Dziękuję, że zaglądacie. Pozdrawiam Was serdecznie.

2 thoughts on “Kocie kartki

Skomentuj

