Walentynka na ludowo

Tak, korzystając z paska goscrap machnęłam walentynkę na ludowo. Poniosło mnie trochę, ponieważ umieściłam kilka kolorów i wzorów w jednym małym projekcie;-D. Kartkę wykonałam zgodnie z wytycznymi wyzwania w SP (wstążka, ręczne przeszycia, filc). Co o niej myślicie? Fajny klimat?

DSC06007 copy

DSC06010 copy

DSC06013 copy

Na facebooku zorganizowałam mały konkurs, w którym można ją wylosować. Jeśli jesteście zainteresowani, to zapraszam na mój fanpage.

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze. Serdecznie pozdrawiam.

4 thoughts on “Walentynka na ludowo

  1. Dla mnie bomba!! Wcale nie jest za dużo kolorów.. Niczego nie jest za dużo 🙂 Baaardzo mi się podoba 🙂 Skuszę się i dołączę na fb 🙂 Pozdrowienia!

Skomentuj

