Pierwsze na Wielkanoc

Wiem, że wcześnie, ale u mnie produkcja idzie wolno;-). Z ciekawości sprawdziłam przed chwilą, kiedy publikowałam pierwsze ubiegłoroczne kartki wielkanocne, okazało się, że 24 lutego. W tym roku jestem z nimi dzień wcześniej.

Dzisiaj prezentuję dwie, obie wg mapki Cardabilities#93.

DSC06121 copy

DSC06145 copy

DSC06154 copy

DSC06128 copy

DSC06129 copy

DSC06132 copy

DSC06134 copyTym razem zdecydowałam się zabarwić tekturki, do tego celu użyłam farb akrylowych z połyskiem zakupionych w Lidlu – fantastycznie się sprawdziły:-D

Jestem ciekawa, która z kartek podoba Wam się bardziej.

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

6 thoughts on “Pierwsze na Wielkanoc

  1. Pierwsza, podoba mi się żółto-zielone jajo. Podziwiam przeszycia, to dodatkowa ozdoba. Ptaszek jest gotowy, ale nie znam źródła pochodzenia, bo dostałam w prezencie. Pozdrawiam serdecznie 🙂

Skomentuj

