Pierwsza Komunia Święta Zuzanny

Bardzo dawno nie było mnie ani tutaj, ani na waszych blogach. Przeszkodził mi nawał obowiązków i choroba. Jestem trochę zła, że mimo wszystko nie potrafiłam wygospodarować czasu na scrapowanie. Dopiero dzisiaj udało mi się pokartkować, co oczywiście niezwykle poprawiło mi humor;-). Sezon komunijny w pełnym rozkwicie… Zdjęcia beznadziejne, bo słonko nie dopisuje.

DSC06394 copy

DSC06398 copy

DSC06399 copy

DSC06411 copyPozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

3 thoughts on “Pierwsza Komunia Święta Zuzanny

  1. musze podziekowac za komunijna inspiracje 🙂 ten jasno niebieski papier w kolka idealnie pasuje na te okazje, bo na inne to juz ciezko 🙂 niedlugo kartka trafi na mojego bloga, jeszcze raz dzieki! podziwiam wszystkie Twoje komunijne kartki, sa proste, eleganckie i dostojne! Idealne! Szkoda ze nie robie wiecej komunijnych tworow…. pozdrawiam 🙂

Skomentuj

