Ślubna z kółeczkami

Dawno nie robiłam kartki według mapki. Jakoś bardzo upodobałam sobie mapkę zaproponowaną w tym tygodniu przez MojoMonday345. Wyscrapowałam ją już kilka dni temu, ale ze względu na to, że w ostatnim czasie byłam w szkoleniowych rozjazdach, nie miałam możliwości jej sfotografować. Dzisiaj się to udało.

DSC06431 copy

DSC06433 copy

DSC06434 copy

DSC06436 copy

DSC06438 copy

 

Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby prognoza pogody na nadchodzący tydzień się sprawdziła – pragnę upalnego słonka:-D. Wy również?

3 thoughts on “Ślubna z kółeczkami

  1. Piękna kartka! Kolorystycznie po prostu rewelacyja!

    Strasznie dawno do Ciebie nie zaglądałam!! Świetne są i wszystkie kartki Wielkanocne, i wszystkie komunijne, i wszystkie pozostałe!

Skomentuj

