Świąteczne z zimową wioską

Zrobiłam i w dniu dzisiejszym wysłałam 20 kartek świątecznych do rodziny i bliskich. Mam obawy, że nie dotrą do adresatów przed świętami. Może chociaż przed Nowym Rokiem… Ale i tak jestem z siebie dumna, bo już miałam poważne obawy, że w tym roku dam ciała i się nie wyrobię.

Nie zdołałam wszystkich prac sfotografować, ponieważ w większości cięłam, szyłam i kleiłam w nocy. Tak już jest, że wychodzę do pracy, kiedy jeszcze jest ciemniutko, a wracam do domu, kiedy już jest ciemniutko. Nie było sensu straszyć na blogu kolejnymi potworkami. Dzisiaj rano udało mi się zrobić szybko kilka fotek rozsypanej serii z zimową wioską.

DSC07247

DSC07246 DSC07245

Na jutro mam zaplanowanych mnóstwo przedświątecznych zajęć. Na szczęście wszystkie prezenty już gotowe! ;-D. Pozdrawiam serdecznie tych wiernie komentujących, tych wiernie zaglądających i tych szybko rzucających okiem.

Miłego weekendu!

5 thoughts on “Świąteczne z zimową wioską

    • Dzięki Mru. Ja od kiedy zaczęłam swoją przygodę ze scrapowaniem każdego roku wysyłałam do bliskich kartki – przy czym każda była naprawdę unikalna. Drugiej takiej nikt nie dostał. W tym roku zdecydowanie obniżyłam loty, z braku czasu… Wykorzystałam ten sam wzór i chociaż kartki nie są identyczne, to jednak są już serią. Chciałabym w przyszłym roku wrócić do pojedynczych egzemplarzy, ale nie wiem czy to się uda. Pozdrawiam Cię i życzę Wesołych Świąt:-)

  1. Oj to chyba produkcję musiałabyś zacząć już w wakacje i prosić wenę, żeby raczyła przyjść, gdy słońce wysoko na niebie 🙂 W tym roku też powielałam kompozycje… Tak czy siak Twój tegoroczny clean&simple wygląda szalenie elegancko a kartki zrobione od serca – ucieszą 🙂 Radosnych świąt Marto!

  2. Szczerze pisząc jakby własnoręcznie zrobiona kartka doszła do mnie przed nowym rokiem i nie zdarzało się to notorycznie nie miałabym nic przeciwko. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja wysyłam (choć życzenia są zawsze manufakturowej produkcji) dobrze, dobrze nie robię ich własnoręcznie, nie mam takiego jak Ty talentu.

Skomentuj

