Zaproszenia na ślub Magdy i Michała

Po częstotliwości moich wpisów nietrudno się domyślić, że na scrapowanie ostatnio przeznaczam mniej czasu niż zazwyczaj. Zatrważające jest, że już 28.11, a ja nie mam jeszcze ani jednej świątecznej kartki! Nie czuję się z tym dobrze, zaczęłam nawet wątpić czy uda mi się jak co roku wysłać do rodziny moje bożonarodzeniowe twory. Postanowiłam jednak, że się nie poddam. Będzie to prostota w czystej postaci, bo na nic innego mnie tym razem nie stać, ale będzie!

A tymczasem z innej beczki. Moja najlepsza na świecie i jedyna zarazem siostra wychodzi za mąż. Zaproszenia już wysłane, więc można jej pokazać;-).

IMG_0633IMG_0637

Życzę spokojnego weekendu i pozdrawiam.

Skomentuj

